Tilitoimistoyrittäjä, liity joukkoomme
Kun harkitset tilitoimistosi myymistä, valitsemalla Administerin kumppaniksesi varmistat sujuvan siirtymisen ja luotettavan jatkuvuuden. Olemme kiinnostuneita hankkimaan tilitoimistoja, ja meillä on vahva tausta alan palveluissa. Yrityskauppa kanssamme mahdollistaa sinulle paitsi liiketoimintasi myymisen myös asiakkaittesi ja henkilökuntasi jatkuvan hyvinvoinnin. Keskustellaan yhdessä, miten voimme tehdä tästä siirrosta molemmille osapuolille voittoisan.
Syitä liittyä Administeriin:
- Markkinoiden laajin taloushallinnon tuki peruskirjanpidosta tarvittaessa koko talousosaston ulkoistamiseen
- Osaamisemme kattaa kaikki toimialat
- Administerin paperiton, helppokäyttöinen eFina-taloudenhallintojärjestelmä integroituu nykyisiin järjestelmiisi
- Sinulla on aina reaaliaikainen näkymä asiakkaasi talouslukuihin
- Administer Group on kasvava yritys, joka palvelee sekä pk-sektorin, kuntien että suurten yritysten taloushallinto- ja palkkatarpeita
- Avullamme voit palvella asiakkaitasi entistä paremmin
Lue asiakkaidemme kokemuksia Administerista.
Selainpohjainen eFina-ohjelmisto vapauttaa paperien pyörittelystä
Me tarjoamme vaihtoehdon raskaille taloudenhallintajärjestelmille: sähköisen ja aina reaaliaikaisen eFina-ohjelmiston. Helppokäyttöinen eFina on täyden palvelun taloushallinnon ohjelmisto, joka integroituu nykyisiin järjestelmiisi.
Tikonin käyttö loppuu 2021. Tämän ei tarvitse tarkoittaa kalliita järjestelmäinvestointeja. Kun liityt meihin, saat käyttöösi palkitun eFinan. Voit luottaa siihen, että käytössäsi on aina markkinoiden modernein järjestelmä.
Meiltä saat täyden käyttäjätuen ja ison talon asiantuntijatiimin osaamisen avuksesi. Näin varmistat, että asiakkaasi saavat aina alan parasta palvelua.
Kotimaisuus ja paikallisuus valtteina
Toimintamme perustuu suomalaiseen osaamiseen ja tekemiseen. Työllistämme Suomessa ja pidämme kunnia-asianamme huolehtia yritysvastuusta ja maksaa verot Suomeen. Haluamme panostaa vahvasti paikalliseen palveluun, jotta asiakkaidemme tarvitsemat palvelut ja työpaikat säilyvät lähellä.
Etsimme lisää tilitoimistoyrittäjiä joukkoomme, ympäri Suomen. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää.
Peter Aho
Johtaja, tilitoimisto-liiketoiminta
+358 40 501 3661
peter.aho@administer.fi
Timo Heiskala
M&A-johtaja
+358 40 512 2229
timo.heiskala@administer.fi
Arvot yhdistävät
Korkealuokkaisia talous- ja palkkahallinnon sekä sisäisen raportoinnin palveluja tarjoava WaBuCo liittyi Administer perheeseen keväällä 2022. Yhtiö on erikoistunut tehostamaan suomalaisten yritysten toimintaa kansainvälisillä markkinoilla sekä kansainvälisten yritysten rantautumista Suomeen.
“WaBuCo on toiminut yrittäjävetoisesti ja yrittäjyys keskiössä yli 30 vuoden ajan. On hienoa päästä jatkamaan tätä toimintaa samat arvot jakavan tiimin kanssa. Tuomme mielellämme tiimiin pitkän kokemuksemme kansainvälisistä toiminnoista”
Mahdollisuus keskittyä ydinliiketoiminnan kehittämiseen
Varkautelaisen Konjunktuuri Oy:n palkkapalvelut siirtyvät liiketoimintakaupassa osaksi Administer-konserniin kuuluvan Tilikamut Oy:n palvelutarjoomaa. Yhtiön asiakkaat saavat tilitoimistopalvelut ja entistä vahvempaa palkkahallinnon osaamista samasta osoitteesta, ja liiketoimintakaupan myötä siirtyville palkkapalveluasiakkaille voidaan tarjota vastaavasti Tilikamujen kirjanpidon asiantuntemusta.
“Liiketoimintakauppa antaa Konjunktuurille mahdollisuuden keskittyä entistä vahvemmin ydinliiketoimintaamme eli henkilöstöpalveluihin sekä käännöspalveluihin. Kartoitettuamme eri vaihtoehtoja totesimme, että palkkapalveluliiketoiminnan myynti Administerille on paras tapa varmistaa, että palkkahallintoasiakkaamme saavat jatkossakin laadukasta ja asiantuntevaa palvelua ja me pystymme suuntaamaan resursseja ydintarjoomamme kehittämiseen”
Paikallinen työllistäjä
Tilikamut Oy:n (entiseltä nimeltään Savon Tilitieto Oy) ja sen tytäryhtiö Konnektor Oy:n liittyivät osaksi Administeria. Saimme joukkoomme lisää taloushallinnon ammattilaisia, joilla on vahva alueen yritystoiminnan tuntemus Savon alueelta. Tilikamut Oy:n henkilökunta jatkaa nykyisissä tehtävissään osana Administer-konsernia.
“Liittymällä osaksi Administeria pystymme tarjoamaan asiakkaillemme jatkossakin laadukasta, jatkuvasti kehittyvää palvelua paikallisesti sekä digitaalisia taloushallinnon ratkaisuja. Toimialan murroksessa haluamme myös varmistaa Tilikamut Oy:n henkilökunnan työpaikkojen pysyvyyden. Administer tunnetaan paikallisena työllistäjänä, mikä oli meille erityisen tärkeää tässä yrityskaupassa.”
Kasvun mahdollistaja
Ismo Kaakkurivaaran luotsaama Aura Kvestor Oy yhdistyi Administerin kanssa vuonna 2011.
Liikevaihdon kasvu alkoi Administer-yhteistyön myötä 2011 ja jatkuu edelleen voimakkaana. Vuosina 2012 – 2021 Turun toimipisteen liikevaihto on viisinkertaistanut ja henkilöstön määräkin kolminkertaistunut. Kaakkurivaara suosittelee ratkaisua lämpimästi muillekin tilitoimistoyrittäjille.
Kun yrityksesi liittyy Administeriin, se pääsee mukaan emoyhtiön vauhdikkaaseen kasvuun. Paikallisena aluetoimistona saat käyttöösi valtakunnallisen toimijan resurssit: henkilökuntasi hyötyy Administerin tarjoamista koulutuseduista, esimerkiksi KLT- ja PHT-tutkinnoista ja asiakkaasi kattavasta palvelutarjonnasta, johon kuuluu myös konsultointipalvelut, esim. lakipalvelut.
“Yhteistyökykyisen Administerin kanssa yrityksemme hyötyy kaikista konsernin tarjoamista resursseista ja tuesta säilyttäen hyvät toimintaedellytykset alueellisena toimijana”
Unelmien täyttymys
Tilitoimistoyrittäjä Pia Mård on tehnyt työuransa unelma-ammatissaan taloushallinnon ammattilaisena. Vuonna 1989 hän perusti oman tilitoimiston Pihtiputaalle ja teki siellä töitä eläköitymiseensä asti, syksyyn 2022. Vuosien varrella tilitoimisto oli ehtinyt laajentua myös yritysostojen kautta.
Kun eläköityminen tuli ajankohtaiseksi, Pia Mård alkoi valmistella yrityksensä myyntiä. Hän halusi varmistaa toiminnan jatkuvuuden ja taata työntekijöilleen työpaikat myös tulevaisuudessa. Ajatuksena oli, että leveämmillä hartioilla liiketoiminnan on helpompi onnistua – siksi tilitoimiston myynti valtakunnalliselle Administer-konsernille tuntui luontevalta ajatukselta. Yrityskauppa tehtiin keväällä 2022.
Pia Mårdin mukaan Administerin tiimistä näkyi vahva kokemus yritysostoissa ja myyntineuvottelut sujuivat mutkattomasti ja hyvässä hengessä. Myös integraatiovaihe yrityskaupan jälkeen sujui rutiinilla ja työntekijät siirtyivät luontevasti osaksi Administer-perhettä ja liiketoiminta osaksi konsernia aluetoimistona.
Pia Mårdilla jää nyt toiveidensa mukaisesti enemmän aikaa jo aiemmin eläköityneen puolison kanssa. Eläkepäivien unelmana Pia Mårdilla on myös matkustelu.
”Viikko tai kuukausi silloin tällöin etelän lämmössä houkuttaa”, Pia Mård sanoo tammikuisten lumikinosten keskellä. Koti-Suomessa hän nauttii ulkoilusta koirien kanssa.
“Administerin tiimin vahva kokemus yritysostoista näkyi ja myyntineuvottelut sujuivat mutkattomasti.”