Administer Startti
Olitpa sitten uusi, aloittava yrittäjä tai pienen yrityksen omistaja sähköinen taloushallinto vapauttaa aikasi muuhun yrityksellesi tärkeään asiaan.
PALVELUTASO
Palvelu sisältää nimetyn kirjanpitäjän ja palkanlaskijan. Ostolaskujen vastaanotto (skannauspalvelu,verkkolasku, sähköposti), maksatus, arkistointi sekä myyntilaskujen lähetys (posti, verkkolasku, sähköposti) sisältyvät palveluun.
SISÄLTÄEN
Laskut 10 kpl/kk (osto- tai myyntilaskut), kuukausittainen kirjanpito ja alv-laskenta ja sähköinen ilmoitus verottajalle sekä perusneuvontapalvelut, sähköiset tiliotteet, 1 käyttäjä, 1 pankkitili, raportointi seuraavan kk:n loppuun-
KIINTEÄ KUUKAUSIVELOITUS
99,00 € / kk + palkat 16,50 € / kpl (alv 0%) ja tulorekisteri-ilmoitukset 35 € / kk
Tositemäärien ja kuukausiveloituksen tarkistus kuuden kuukauden kuluttua aloituksesta. Ylimenevät tapahtumat veloitetaan tilausvahvistuksen mukaisin yksikköhinnoin.
KÄYTTÖÖNOTTO
Taloushallinnon aloitus 195,00 € sisältäen mm. pankkiyhteyden avaus, ohjelman avaus, verkkolaskut, aloitus- ja seurantapalaverit, ohjelman käytönopastus.
VUOSITTAISET VELOITUKSET
Tilinpäätös 82,00 €/h, veroilmoitus 235,00 €/kpl.
Tilaa lisätietoja Administer startista