Blogi
Lapsellisen helppoa taloushallintoa päiväkodeille
Päiväkodin arki on täynnä energiaa: leikkiä, juoksua, kinastelua ja kikatusta. Kun päivä menee lasten kanssa puuhastellessa ja täydellä höyryllä toimivan ryhmärämän kaitsemisessa, samaa energiaa ei enää riitä paperitöiden puolelle. Ostolaskujen manuaalinen näpyttely, kuittien arkistointi ja lippulappusten kiikuttaminen toiselle puolelle kaupunkia ovatkin edelleen yhden, jos toisenkin päiväkotiyrittäjän ankeinta arkea.
Kuinka siis löytää energiaa hoitaa hallintoa?
Sähköisen taloushallinnon avulla saat suoraviivaistettua ja helpotettua arkea. Kaikki kulkee linjoja pitkin ja moni asiat, joka aikaisemmin vaati useita työvaiheita, muuttuu helpoksi ja kivuttomaksi.
Mutta kuinka tehdä päätös oikeasta kumppanista, kun vaihtoehtoja on monia? Lähtökohdan täytyy tietysti olla se, että sähköinen taloushallinto tuo helpotusta ja apua arkeen, eikä päinvastoin. Väärä järjestelmävalinta tai huonosti suunniteltu palveluprosessi voi johtaa siihen, että yrittäjä huomaa yhtäkkiä tekevänsä enemmän kuin ennen – ei mitään järkeä.
Miksi siis valita Administer?
SYY 1. Me emme halua tehdä vain sinun kirjanpitoasi ja palkanlaskentaasi, vaan me haluamme auttaa sinua onnistumaan, helpottaa arkeasi ja antaa rauhan keskittyä olennaisempiin asioihin.
SYY 2. Asiantuntevasta joukostamme löytyy tarvittavaa erityisosaamista ja hallitsemme eri yhtiömuotojen erityispiirteet. Voimme myös hyvällä omalla tunnolla sanoa onnistuneemme, sillä palvelemme päiväkoteja Suomen suurimmista toimijoista aina pieniin paikallisiin asti.
SYY 3. Näppärät työkalut ja mukavat asiantuntijat. Olemme kehittäneet työkalut ja palvelut asiakas edellä. Vaikka asiakkaamme ovat yrityksiä, niin taustalla on aina ihminen. Taloushallinnonpalvelumme on siis suunniteltu niin että niitä on mukava ja selkeä käyttää. Etkä myöskään jää niiden kanssa yksin, sillä olemme aina tukenasi.
Hyvä kumppani on korvaamaton ja yhteistyöllä saadaan aikaan se sujuva arki.
Ollaan yhteydessä!