Artikkeli
Administer tarjoaa nyt sähköisen allekirjoituksen
Älä tuhlaa aikaa allekirjoitusprosesseihin, allekirjoita dokumentit helposti ja turvallisesti palvelumme avulla
Sähköinen allekirjoitus helpottaa arkea ja tarjoaa nykyaikaisen tavan varmistua allekirjoittajan identiteetistä. Sopimusprosessit nopeutuvat, kun asiakirjoja ei enää tarvitse kierrättää ja postittaa ympäriinsä, kaikki tapahtuu sähköisesti yhdessä paikassa.
Administerin asiakkaana sinulla on nyt käytettävissäsi moderni tapa allekirjoittaa esim. tilinpäätökset, pöytäkirjat tai työsopimukset. Tarjoamme sinulle sähköisen allekirjoituksen palveluna, jolloin yhteyshenkilösi hoitaa asian puolestasi. Riittää kun toimitat allekirjoitettavan dokumentin pdf-muodossa sekä allekirjoittajien sähköpostiosoitteet. Valvomme allekirjoituspyynnöt ja allekirjoitukset, lopuksi saat allekirjoitetun dokumentin eFina Dokumentteihin
Sähköisen allekirjoituksen hinta on 1,50 euroa / allekirjoitus sekä allekirjoituspyynnön järjestäminen 30 euroa / kpl.
Ole yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi, kun tarvitset sähköisen allekirjoituksen!
Administerin sähköisen allekirjoituksen tuottaa SignSpace.